donderdag 12 januari 2012

Een heerlijke vrije dag..

Nadat ik vanmorgen eerst heerlijk heb uitgeslapen, kreeg ik al gauw bericht dat ik begin van de middag koffiedrinkers zou krijgen..Altijd goed!
Dus inderdaad, rond 13.30 ging de bel..Dus even koffie gezet en gezellig bijgekletst..








Lynn was ook mee, en die was natuurlijk weer de pineut..Tante Jolette moest weer foto's maken van dit mooie dametje..











Ooh vooral die laatste...Die zou zo vergroot op een canvas kunnen, al zeg ik het zelf!





Mijn vriendinnetje is ook weer aan het haken gegaan.. Ze heeft een prachtige bal gemaakt voor haar eigen dochter. Daar heeft ze zoveel reactie's opgekregen dat ze er weer één is gaan maken voor een andere leifhebber.


En nu zijn we alweer aan het einde van de middag.. Het word tijd dat ik de naald ook maar weer eens ga pakken. Eten koken hoef ik vandaag niet, we kunnen zo aanschuiven dat scheelt alweer..

1 opmerking:

  1. Altijd gezellig, maar de bal vind ik nog steeds, samen met je dochter een plaatje!!!

    BeantwoordenVerwijderen